{"id":765,"date":"2018-01-11T13:14:38","date_gmt":"2018-01-11T11:14:38","guid":{"rendered":"http:\/\/abbrydesgaard.dk\/?p=765"},"modified":"2018-01-11T13:14:38","modified_gmt":"2018-01-11T11:14:38","slug":"bestyrelsesmoede-18-12-2017","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/abbrydesgaard.dk\/bestyrelsesmoede-18-12-2017\/","title":{"rendered":"Bestyrelsesm\u00f8de 18\/12 – 2017"},"content":{"rendered":"
Bestyrelsesm\u00f8de 18\/12 – 2017<\/strong><\/p>\n Skilte El-tjek ved salg<\/strong> AirBnb<\/strong> Arbejdsdag <\/strong> <\/strong>Fuger<\/strong> Brunata <\/strong> Internet<\/strong> Vicev\u00e6rt<\/strong> KBH-ejendomsservice<\/strong> Vaskerierne<\/strong> Vinduer<\/strong> Forsikring<\/strong> Salg af lejligheder<\/strong> Deltagere p\u00e5 m\u00f8det<\/strong><\/p>\n Formand: Alex Breum<\/p>\n N\u00e6stformand: Morten Friis<\/p>\n Medlem: Jimmy Pedersen<\/p>\n Medlem: Andreas Suhr<\/p>\n Suppleant: Camilla Billeh\u00f8j<\/p>\n Suppleant: Frederik Fenger<\/p>\n <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Bestyrelsesm\u00f8de 18\/12 – 2017 Skilte Der mangler skilte i k\u00e6ldrene, s\u00e5 det er lettere at orientere sig om, hvad man kan finde i de respektive k\u00e6lderrum. Der er bestilt akrylplader, som hurtigst muligt vil blive sat op med information i alle k\u00e6ldre. El-tjek ved salg Efter flere sager om el-tjek ved salg har bestyrelsen besluttet, … Continue reading Bestyrelsesm\u00f8de 18\/12 – 2017<\/span>
\n<\/strong>Der mangler skilte i k\u00e6ldrene, s\u00e5 det er lettere at orientere sig om, hvad man kan finde i de respektive k\u00e6lderrum.
\nDer er bestilt akrylplader, som hurtigst muligt vil blive sat op med information i alle k\u00e6ldre.<\/p>\n
\nEfter flere sager om el-tjek ved salg har bestyrelsen besluttet, at der altid skal forel\u00e6gge et godkendt el-tjek samt kvittering for dette, f\u00f8r et salg af lejlighed kan gennemf\u00f8res.<\/p>\n
\nBestyrelsen har afstemt holdninger, og bestyrelsens sekret\u00e6r er p\u00e5 opgaven om en endelig udmelding.<\/p>\n
\nDer var et st\u00e6rkt fremm\u00f8de til arbejdsdagen, og vi n\u00e5ede alt der var planlagt. Tak til alle der deltog \u2013 det er blevet s\u00e5 flot!
\nBestyrelsen har efter arbejdsdagen modtaget flere henvendelser fra beboere, der \u00f8nsker godtg\u00f8relse uden at have deltaget i arbejdsdagen.
\nDerfor har bestyrelsen vurderet, at der fra \u00e5r 2017 kun udbetales godtg\u00f8relse, hvis man deltager aktivt p\u00e5 arbejdsdagen. Andre aftaler der m\u00e5tte v\u00e6ret indg\u00e5et mundtligt med en tidligere bestyrelse frafalder. <\/p>\n
\nBygningen tr\u00e6nger til nye fuger inden for den n\u00e6rmeste fremtid. Derfor vil bestyrelsen f\u00e5 en vurdering af dette projekt i januar og indhente prisoverslag. Ligeledes har bestyrelsen hyret en professionel til den kommende plan for vedligeholdelse for at sikre den rigtige proces og im\u00f8dekomme eventuelle tvivl om r\u00e6kkef\u00f8lgen af bestyrelsens beslutninger om projekter.<\/p>\n
\n<\/strong>Generalforsamling
\n<\/strong>Bestyrelsen er i gang med at finde en dato for generalforsamlingen. Denne gang er der lidt udfordringer, da vi ikke kan l\u00e5ne det s\u00e6dvanlige lokale p\u00e5 Peder Lykke Skolen pga. ombygning.
\nN\u00e5r der er fundet lokale, vil der blive meldt en endelig dato ud.<\/p>\n
\nBrunata har v\u00e6ret rundt i ejendommen og udskifte vores vandm\u00e5lere. N\u00e6sten alle var hjemme, og der skal lyde en stor tak for at hj\u00e6lpe med at g\u00f8re udskiftningen s\u00e5 nem.
\nSom f\u00f8lge af dette, s\u00e5 forventer bestyrelsen, at budgettet for udskiftningen ikke overskrides.
\nDer mangler stadig nogle enkelte m\u00e5lere, som forventes at blive udskiftet i januar.<\/p>\n
\nDer er blevet installeret wifi i vaskerierne, og bestyrelsen har ikke modtaget nogle henvendelser om problemer, s\u00e5 vi regner med, at alt fungerer som det skal.<\/p>\n
\nVores vicev\u00e6rt Jimmy har gennemg\u00e5et det daglige arbejde i ejendommen.
\nVi har i flere opgange haft problemer med lyset, der konstant er t\u00e6ndt. Vi har kontakt med KBH-gruppen om at udbedre problemet.
\nBestyrelsen vil derudover se, om der er r\u00e5d til at f\u00e5 sat lysf\u00f8lere op i 2018, s\u00e5 der kan komme mere lys prim\u00e6rt i k\u00e6ldre og loftsrum. Vi oplever, at der er flere steder i ejendommen, hvor der ikke er noget lys, og det skal vi selvf\u00f8lgelig have udbedret.<\/p>\n
\nBestyrelsen er generelt meget tilfredse med KBH-gruppens arbejde i ejendommen.
\nDer vil blive forhandlet om nogle f\u00e5 forbedringer i starten af 2018.<\/p>\n
\nVaskerierne k\u00f8rer fint med f\u00e5 problemer.
\n
\nT\u00f8mrerservice<\/strong>
\nVi har haft problemer med t\u00f8mrerfirmaet Constructor, og derfor stopper foreningen samarbejdet med firmaet.
\nAf denne grund har vi hyret et nyt firma, der kan vedligeholde blandt andet vores hovedd\u00f8re, som vi indtil videre har v\u00e6ret meget tilfredse med.<\/p>\n
\nDer ligger et tilbud p\u00e5 vinduesmaling, som bestyrelsen vil gennemg\u00e5 i det nye \u00e5r.<\/p>\n
\nBestyrelsen \u00f8nsker, efter samarbejdsproblemer med vores nuv\u00e6rende forsikringsselskab, at finde et nyt forsikringsselskab.
\nVi arbejder h\u00e5rdt p\u00e5 at f\u00e5 en aftale med et nyt forsikringsselskab i 2018.<\/p>\n
\nBestyrelsen har diskuteret honoraret for salg af lejligheder. P\u00e5 baggrund af en masse ekstra arbejde de sidste \u00e5r, vurderer vi, at det er passende at honoraret tilpasses den \u00f8gede arbejdsm\u00e6ngde.
\n<\/p>\n